Recenzii carti la biblioteca

Ce inseamna o recenzie?
Recenzia reprezinta un rezumat, o scurta prezentare/povestire.
Cum se face o prezentare de carte?
In primul rand datele exacte despre carte si autor. Cand a aparut cartea, cine a scris cartea, eventual editura. Apoi se precizeaza tema abordata, se prezinta foarte concis subiectul cartii, apoi este de preferat sa se faca o carcacterizare succinta a personajului principal, scoti in evidenta in ce consta originalitatea cartii si se incheie cu motivarea titlului. Bineinteles aceasta ordine nu este obligatorie, se poate face oricum, poti introduce si elemente noi in functie de specificul cartii dar impornant este concizia.

Cum se face o recenzie?
Iti alegi cartea citita sau o carte care se afla in domeniul tau, unde te pricepi cel mai mult, te documentezi despre autor si carte, cartea trebuie neaparat citita, prezentarea elementelor tehnice sunt un punct forte pentru ca asta il intereseaza in primul rand pe cititor, adica numarul de pagini, titlul, tipul de carte, editura si orice altceva care merita spus. In timpul lecturii eventual poti sa iti notezi cateva lucruri care te-au impresionat si atentie nu se povesteste cartea, se face o recenzie si noteaza totodata starea pe care o simti cand ajungi spre sfarsitul cartii, totul se scrie din parerea ta personala pentru ca este mult mai originala si valoroasa. Poti sa scrii pe langa ceea ce ti-a placut in carte si ceea ce nu ti-a placut mai mult sau mai putin.
Dupa ce ai facut o recenzie se poate publica in Biblioteca Prafuita ca lumea sa vada ce se mai citeste, cum se citeste, cine este citit, cat se citeste, de unde se citeste. Trimite recenzia ta in Biblioteca Prafuita sa ocupe un raft.
Beneficii:
  • Vei ajunge sa intelegi mai bine despre ce este vorba in cartea aleasa sa scrii o recenzie
  • Cartea care ti-a placut cel mai mult acum o va citi mai multa lume si va fi mai cunoscuta