Concurs ,,Despletind Soapte’’ B.P.

Coperta ,,Despletind Şoapte"
Părerile despre poezia Dorinţă se găsesc aici.






         ,,Despletind Şoapte” de Cornelia Vîju
            Editura Olimpiada -2011

 Review
           „Braţul salvator din ghearele suspinului aparţine credinţei autoarei, este un lucru admirabil. Păstrându-şi  visele şi dorinţa pentru a păstra puritatea copilăriei vie, autoarea abordează tema iubirii, a credinţei, inclusiv strop de patriotism. Priveşte moartea ca pe o eliberare sau o călătorie spre ţărâmul divinităţii salvatoare.

,,Topeşte-mă în vulcanul privirii,
Ca să mă scurg prin sfintele poteci,
Unde cresc florile tămăduirii
Şi, Doamne, pe creştet să mi le pleci! (Rugă)


Pentru înscriere la concurs, trimite un email la adresa b3tobeto@yahoo.com  cu:

* Numele şi  Prenumele tău.
* Adresa ta de email (pentru anunţarea câştigătorului, nu va fi afişiat).
* Localitatea.
* Ataşează părerea în format Microsoft Word la email.
* Specifică linkurile unde ai făcut reclamă concursului.
Afiş Concurs

Ce trebuie să faci pentru a participa la concurs?

* Distribuie şi/sau publică concursul pe Twitter, Facebook, Google Buzz sau propriul tău blog (oferă şanse mai mari de câştig)

* Se dă poezia Dorinţă din volumul Despletind şoapte de Cornelia Vîju, iar tu va trebui să comentezi, să îţi exprimi părerea pe baza poeziei. ( Nu contează cât de lungă este descrierea poeziei, contează ce înţelegi prin poezie)
  Se vor analiza toate comentariile/părerile/descrierile.

           Dorinţă

Dă-mi, Doamne, o frumoasă zi de mai
Şi mă îmbracă-n flori şi-albe petale,
Aşează-mă pe gura Ta de Rai
Să fiu un izvor de vise reale.

Şi să mă scurg în dulce răsărit,
Ca să îmi spăl a inimii povară,
Fă-mă zeiţa dorului robit
Să îl cânt lin, pe-a strunelor chitară.

Să îmi sculptez în suflet veşnicia,
Pustiul s-adun cu mâinile goale,
Din ochi să curg în plâns fericirea
Şi cântul ei să mi-l aştern în cale.

(P)

Recenzii, prezentări de carte, interviuri, social media, expunere pe mai multe site-uri și blog-uri nişate, introducerea cărţilor în librăria online Bibliocarti, articole reprezentative, advertoriale, redactare profesionistă, corectură, editare texte şi multe altele sunt disponibile pe Bibliocarti.com la preţuri competitive. Nu ezitaţi şi promovaţi-vă cărţile în mod profesionist şi eficient doar cu Bibliocarti.com.