Cornelia Vîju blog

Cornelia Vîju blog oficial.




Este un blog personal, în care sunt prezentate cărţile mele, poeziile mele, eseurile mele, poveşti cu tâlc, citate, cartea de suflet ai oaspeţilor mei şi alte articole publicate.
Click pentru a vedea live blogul


Cornelia Vîju, nici Viju sau Vaju  aşa cum am văzut pe alte site-uri mari, a optat pentru a deţine un blog oficial, blog personal în care doreşte să prezinte cititorilor fideli ai cărţilor sale şi nu numai, câte un strop din gândurile ei.


Acest lucru îl face prin Cartea de oaspeţi ai sufletului ei, citatele sufletului ei, articolele ei publicate la Monitorul de Brăila, eseurile, poveştile, cărţile şi poeziile ei.


Pentru ea, mereu a fost un loc rezervat în bibliotecă şi nu ezit să scriu despre ea şi despre blogul ei, în special, datorită faptului că eu i-am realizat designul.


A dorit un design cât mai simplu, cât mai personalizat.
Vă invit să îi vizitaţi blogul şi să socializaţi cu ea pe blog.










Cornelia Viju, Cornelia Vaju, Cornelia Vîju

(P)

Recenzii, prezentări de carte, interviuri, social media, expunere pe mai multe site-uri și blog-uri nişate, introducerea cărţilor în librăria online Bibliocarti, articole reprezentative, advertoriale, redactare profesionistă, corectură, editare texte şi multe altele sunt disponibile pe Bibliocarti.com la preţuri competitive. Nu ezitaţi şi promovaţi-vă cărţile în mod profesionist şi eficient doar cu Bibliocarti.com.